Menu
×

Og verdens bedste brand er …

Apple’s varemærke, i hvert fald ifølge Interbrand’s offentliggørelse af de bedste globale brands i 2014.

Værdien af Apple’s brand er beregnet til svimlende 118 milliarder US dollars. Nummer to på listen er Google-mærket, som er værdisat til godt og vel 100 milliarder US dollars. Det er nok ikke så overraskende, at Coca-Cola ligger som nummer tre, mens plads nummer 4 og 5 går til henholdsvis IBM og Microsoft.

Flertallet af de 100 bedste brands er fra USA, men ellers finder man flere tyske og japanske bilmærker og franske luksusmærker på listen. Fra vores nabolande figurerer svenske IKEA og H&M.

Hele listen kan ses på http://www.bestglobalbrands.com/2014.

Share This StoryShare on Google+Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPin on Pinterest
No Practice have Found!
Advokat (H), Partner
  TEL  (+45) 7025 5770
  MOB  (+45) 4270 9005
  FAX  (+45) 7025 5771
  Email   lan@aumento.dk
Uddannelse

Møderet for Højesteret 2012
Advokat 1997
Cand. Jur. 1994
HD (International Business) 1990

Tidligere karriere

Head of Trademarks, Bech-Bruun 2007-2014
Advokat, Bech-Bruun 1998-2007
Advokat, Sandel Trademarks 1993-1998
Reklamekoordinator, Novozymes A/S 1992-1993
Marketingchef, Gerstenbergs 1986-1992

Medlemsskaber

INTA – International Trademark Association
ECTA – European Communities Trade Mark Association
Det Danske Advokatsamfund/beskikket af Justitsministeriet

Tillidshverv

Medlem af Klagenævnet for Domænenavne Mentor for startup-virksomheder, CSE-Copenhagen School of Entrepreneurship ved CBS-Handelshøjskolen

Sprog

Engelsk
Tysk
Skandinavisk

Formalia

CVR : 35945601

Insurance HDI Gerling, policy no. VAS1200861

Pengeinstitut : Nordea


Forretningsbetingelser
Om Aumento
Aumento Advokatfirma er et slagkraftigt hold af advokater med solid erfaring og ekspertise 360 grader rundt i det juridiske kompas.
Kontakt Aumento

Aumento Advokatfirma
Ny Østergade 3, 4. sal
1101 København K

TEL: (+45) 7025 5770
FAX: (+45) 7025 5771
E-MAIL: mail@aumento.dk

%d bloggers like this: